chevron_right
Monitorul oficial local

Digitalizarea procedurilor administrative la Primăria Miercurea-Ciuc

Header poca color


Proiectul „Digitalizarea procedurilor administrative la Primăria Miercurea-Ciuc”, cod SIPOCA 1197/153917 finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă este implementat de către Municipiul Miercurea-Ciuc și are o valoare totală de 2.894.649,00 lei, din care 2.836.756,02 lei reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă. Contribuția Fondurilor Sociale Europene este de 2.460.451,65 de lei, a bugetului național 376.304,37 de lei, iar a beneficiarului este de 57.892,98 lei.

Perioada de implementare a proiectului: 4 aprilie 2022 – 31 iulie 2023.

Obiectivul general al proiectului este optimizarea şi digitalizarea proceselor administrative orientate către beneficiari prin implementarea sistemului de management al calităţii ISO 9001:2015, prin realizarea unui Sistem Informatic Integrat, prin digitalizarea arhivării, şi prin instruirea personalului pentru a oferi servicii de calitate. Prin implementarea unei soluţii informatice vom putea asigura administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite pentru uz intern în cadrul Primăriei Miercurea-Ciuc.

Pe această cale va rezulta o eficientă crescută în procedurile birocratice, precum şi în fluxul de documente, o simplificare a gestionării documentelor şi implicit o creştere a calităţii serviciilor oferite pentru populaţie.


Comunicat de presă
Cerere de finanțare
Contract de finanțare
Diagrama Gantt